نمایه کلیدواژه ها

ا

  • استعداد برتر «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست‌های استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
  • استیگلر بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
  • اصلاحات آموزشی از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
  • اقتباس آموزشی از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]

ب

  • باختین گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
  • برنامه درسی مطالعات اجتماعی مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
  • برنامه فلسفه برای کودکان مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]

پ

  • پردازش نمادین عدد یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
  • پرولتاریا بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
  • پی‌یر بوردیو نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]

ت

  • تامس نیگل «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
  • تحلیل «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست‌های استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
  • تحلیل فلسفی یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
  • تحول بنیادین آموزش‌وپرورش گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
  • تربیت بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
  • تربیت نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
  • تربیت مدرسه‌ای نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
  • تعلیم‌و‌تربیت گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
  • تفکر انتقادی مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
  • توجه بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
  • تیزهوش «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست‌های استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]

د

  • دانش برنامه­ درسی بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
  • دریدا از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
  • دین بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]

ر

  • رویکرد اسلامی عمل نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]

ع

  • عاملیت نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
  • عدالت تربیتی نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
  • عدالت توزیعی نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
  • عصب-تربیت «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
  • علوم اعصاب شناختی یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
  • عمل «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست‌های استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]

ف

  • فرهنگ نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
  • فلسفه بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
  • فناوری بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
  • فیزیکالیسم «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]

گ

  • گفت‌وگومندی گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]

م

  • مبنا مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
  • مدارس استعدادهای درخشان نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
  • مدارس تیزهوشان نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
  • مرکزگرایی گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
  • مرکزگریزی گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
  • مضمون مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
  • معلم گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
  • ملاصدرا بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]

ن

  • نظام آموزشی ایران از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
  • نظر «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست‌های استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
  • نظریه انتقادی مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]

و

  • واژه‌های کلیدی: مبانی دینی بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
  • واسازی از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]

ه

  • هدف مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
  • همه روان‌انگاری «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]

ی

  • یادگیری تحلیل ریاضیاتی یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]